vrijdag 22 maart 2013

De spanning is te snijden !!!

Na vijf dagen van hard werken en een beginnend verschot in mijn rug kan ik met fierheid zeggen dat ik vandaag mijn 39ste kindje op de wereld heb gezet, alle versta mij niet verkeerd, 39 bevallingen heb mogen doen :) Natuurlijk weten jullie al langer als vandaag dat die 40ste een kers op de taart is en dat ik  deze heel graag wilde halen! Omdat we nu juist op de kop in de helft van onze stage zitten denk ik dat het zeker gaat lukken!

vandaag heb ik een van mijn mooiste bevallingen mogen doen. Het was een schatje van een vroedvrouw en mocht echt alles doen, ik kwam wel maar net op tijd want we waren juist gaan eten dus het was wel stressie :) Ik ben zeer blij dat Emma er eens foto's van genomen heeft en kan ik jullie laten zien wat dat nu juist is se! Wees gerust jullie zullen geen "enge" dingen zien. Hier heb je ze dan :)

goed flexie geven

nog een klein beetje duwen ...........

Ik zal je nog even helpen mopie....;



daar ben je dan :)

eerst goed je mondje proper maken.....


zien dat het kindje iets doen.....

Snel lekker bij de mama leggen!

Daar lig je goed he!

snel even afnavelen....

Klaar voor de wijde wereld in te gaan Alexis!
Zoals je kan zien was dit een zeer vlotte bevalling en is het een gezond meisje geworden met de naam Alexis. Ze woog 2801 kg. Het grappige is dat we wel drie bevallingen hebben gedaan vandaag waarbij ze allemaal ongeveer zoveel wogen.

Ook zie je op de achter grond dat gele mannetje, ik denk dat ik een fan bij heb :) Hij lachte al heel de dag naar mij en toen ik de bevalling mocht doen stond die op en heeft hij constant foto's getrokken. Geef nu toe ook niet direct de meest galante foto's he :)

Vandaag ging het er ook wel grappig aan toe. Zo deden Emma en ik een bedpannen race :) We moesten zoveel mogelijk vrouwen op de bedpan krijgen, en ze moest gevuld zijn dat was de voorwaarde! Jammer genoeg ben ik te laat in de race gekomen en moest ik de overwinning afgeven aan Emma met 6 -11! Proficiat Emma, jij verdient de gaude bedpan :)


Britte daarin tegen vond me dan weeral zo schattig dat ik er wel een babytje uitzag en we vonden dat we ook eens konden lachen in de Sotomayor. Zo deed ze eens mijn mutske wat hoger op mijn hoofd en leek ik in haar Hollandse ogen op een schattige baby. Ik weet niet dat dat een compliment was maarja, hier heb je hem dan:


Oeioeioei het valt me enorm op dat ik grote wallen heb onder mijn ogen, mijn excuses daarvoor. Ik begin het dus echt wel te voelen aan men lichaam dat het even tijd is voor te relaxen en dat gaan we ook doen. We hebben twee dagen om uit te blazen op Isla Puna, het kleine variantje van de Galapagos eilanden waar we nog maar een dikke week van verwijderd zijn. Wat gaat de tijd toch snel hier in Ecuador. We zullen morgen ook een stuk met de boot moeten gaan en zullen we in waarschijnlijk in hutjes overnachten, dat gaat wat geven vier vrouwen alleen :) Pret verzekerd en de foto's zullen snel volgen!

Liefste bloggers, tot schrijfs of hoors, ik zou zeggen laat jullie gaan en geniet nog van hopelijk de laatste sneeuw!! Vandaag was het hier 37° C om jullie een idee te geven dat ik me soms, of je het nu graag hoort of niet, in BelgiĆ« wil wanen.

Sientje xXx

Geen opmerkingen: