zaterdag 2 februari 2013

Visum Check!!

Met een bang hartje terug naar Brussel gegaan om mijn visum in orde te maken. We waren hier al een week mee bezig omdat we niet de juiste brieven gehad hadden van de school, waarvoor dank,en konden we dus weer naar Brussel gaan. Je kan het niet geloven, ik heb nog nooit geweten dat er zoveel betogingen in één week konden plaats vinden. Ook moet je weten dat ze open zijn tussen 14u en 16u en ze in deze tijd maar amper twee mensen kunnen helpen. We moesten en zouden het die dag verkrijgen anders was er toch wel wat paniek. We kunnen het nauwelijks geloven, eindelijk heb ik het visum in mijn bezit en kan ik naar Ecuador gaan. 
Nu nog wat genieten van de dagdagelijkse dingen hier in België, afscheid nemen van iedereen en vooral veel inpakken en nadenken over wat ik niet mag vergeten. Ook kreeg ik echt al heel veel steun van   mijn omgeving wat mij enorm goed doet.

 Ik denk dat ik er klaar voor ben !

Geen opmerkingen: