donderdag 28 februari 2013

Bevallingen Check!!!

De verassing van de dag, of beter gezegd van de voorbije drie jaar. De KHL heeft de aantal verplichte bevallingen verminderd van 40 naar 30. Wel raar want dan heb ik onbewust de dertigste baby op de wereld gezet, zonder te weten dat hij of zij speciaal was. Jammer genoeg heb ik er geen foto van genomen maar geen nood, ik vind 40 nog altijd iets speciaal en dat zat dan ook drie jaar in mijn hoofd. Ik wil er zeker aan geraken, stiekem er ook over want dat is wel leuker naar later toe. Mijn broer heeft het mooi verwoord: Beter kwaliteit dan kwantiteit en ben het daar helemaal mee eens! Na die baaldagen dan toch nog goed nieuws en dit zorgt ervoor dat ik weer het licht zie aan de overkant. Oke zo erg had ik het ook niet maar je hebt zo van die dagen.


 Ook kreeg ik een verontrustende foto van bij ons thuis toegestuurd, ik vermoed dat ons Elke mij echt mist :) schattig wel! Vanavond gaan we bowlen en uit eten met lekkere cocktails en zullen we de dag erna vroeg uit de veren moeten voor ons reisje naar Cuenca. De jacht naar zo'n hoedje is dus vanaf dan geopend!!!


Groetjes Sien

Geen opmerkingen: