woensdag 23 januari 2013

Aftellen kan beginnen!!

Naar aanleiding van mijn internationale stage in Ecuador als toekomstige vroedvrouw heb ik een blog gemaakt, zodat iedereen mijn reisverhalen en belevenissen kan volgen en er ook op kan reageren. Ik zal vertrekken op 5 februari heel vroeg in de ochtend en zal daar dan welgeteld 97 dagen verblijven en werken. Ik zal drie maanden meedraaien in het Sotomayor ziekenhuis in Guayaquil als vroedvrouw in de verloskamer. Aangezien er 70 kindjes per dag geboren worden zal ik mijn handen wel vol hebben en zal ik hoogstwaarschijnlijk veel beleven. Ik wil jullie graag mee betrekken in dit avontuur en hoop dat ik af en toe genoeg tijd heb om iets op deze blog te posten. Graag wil ik bij deze ook mijn ouders bedanken, die mij dit avontuur mogelijk maken, mijn broer en zus die ik ongetwijfeld hard ga missen en mijn Superliefje Philip, die volledig achter mij staat. Ook heel hard bedankt aan de mensen die wafeltjes hebben gekocht om ons project te steunen dat we na onze uren in het ziekenhuis gaan opbouwen in plaatselijke dorpjes. Ik zal ook hiervan een uitgebreid verslag maken met bijhorende foto's die duidelijk zullen maken wat we nu precies gaan doen met de opbrengst.

Geen opmerkingen: